Een nieuw begin

Een nieuw begin
Start met een nieuwe Nin.

31 dec 2007

2008 Het jaar van Nin

2007 is volgens de chinezen het jaar van het varken
(Van 18 februari 2007 - 6 februari 2008 - Dit jaar valt in het vuurelement.)
Een vurig jaar dus volgens de chinezen, dat kan kloppen en het is nog niet voorbij...

Ik citeer uit een stukje wat ik zojuist las op internet: ( Het varken, ik dus.)

http://www.spirituele-wereld.nl


Men kan het niet anders zeggen: mensen die in een zwijn-jaar geboren zijn,
zijn fanatici als het gaat om de waarheid. Ze kunnen niet liegen
en wanneer ze een keer jokken zullen ze beslist rood achter de oren worden.
Dat blozen neemt weliswaar met de jaren, dus met het groeien van de ervaring, af,
maar echt lekker voelt het zwijn zich er niet bij, zelfs niet bij kleine leugens om bestwil.
Deze onvoorwaardelijke waarheidsliefde maakt het zwijn niet bij iedereen in zijn omgeving geliefd.
De waarheid kan namelijk pijn doen. Bovendien is absolute eerlijkheid niet bepaald voordelig.
De anderen, collega's of concurrenten,
houden gewoon informatie achter om hun duistere geheimen veilig te stellen.
Tegenover deze achterbakse personen is het zwijn vaak hulpeloos.


BTW de diavoorstelling had ik gisteren gemaakt.

Geen opmerkingen:

Ninti & Me ( Luister terwijl u leest.)

Jij bent nr